Veckobrev vecka 41/2019

HR

Veckobrev vecka 41/2019

Ordinarie lunchmöte måndagen den 7 oktober 2019

Närvarande: 4 medlemmar och 4 gäster (varav 1 rotarian)

Immediate Past President (IPP) Helena Magnusson inledde med att hälsa alla välkomna till dagens lunchmöte. Gäster hälsades extra välkomna med en varm applåd.

Vi gästades av Mats Brocker, ny Kommundirektör och nyinflyttad Rossöbo. Mats berättade med inlevelse om sitt arbetsliv, familjens beslut om att flytta till Rossö och faktorer som avgjorde beslutet att tacka ja till tjänsten som Kommundirektör.

Vart ska vi? – Är en viktig frågeställning och att svaret leder till verkstad. Detta präglar Mats ledarskap.

Vi uppmärksammade vår medlem Enar Hanssons bortgång, vilken inträffade i lördags. Enar blev 75 år gammal.

Avslutningsvis tackade Helena de närvarande för dagens möte. Nästa lunchmöte är den 21 oktober 2019. Vilket alla hälsas varmt välkomna till!

Noteringar av Helena Magnusson